افتتاح یک واحد آموزشی در روستای آشنستان

مدرسه ۶ کلاسه شهید محمدرضا خامدا روستای آشنستان با حضور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدرسه ۶ کلاسه شهید محمدرضا خامدا روستای آشنستان در ۴۰۵ متر زیر بنا و با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

۳۰ درصد از هزینه ساخت این واحد آموزشی با همت خانواده شهید خامدا و خیران و ۷۰ درصد توسط دولت تأمین شده است.

استاندار قزوین در حاشیه این افتتاح گفت: ملت و دولت هرگاه با تعامل و وحدت یک پروژه را دنبال کرده اند در این زمینه خیر و برکات زیادی مشاهده کرده ایم که نمونه بارز آن را در ساخت همین مدرسه می‌توان مشاهده کرد.

هدایت الله جمالی پور با اشاره به اینکه ساخت مدرسه نمونه‌ای کوچک از اهمیت تعامل و وحدت بین ملت و دولت است، گفت: با ساخت چنین مدارسی در روستا‌ها و مناطق محروم می‌توان آینده ایران را بسیار سر بلند و درخشان تصور کرد و امروز گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های تحصیلی در روستا‌ها بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم که این مهم موفقیت ایران را روز به روز ارتقا دهد.

وی افزود: علاقه مندی دولت افزایش مشارکت مردم در توسعه کشور است و در تمامی مدارس احداث شده بین ۵۰ تا ۷۰ درصد اعتبار را دولت تأمین می‌کنند، ولی این مدارس به دلیل اهمیت مشارک مردم به نام خیران راه اندازی می‌شود.

جمالی پور با اشاره به اینکه بین مردم و دولت هیچ تفاوتی وجود ندارد و هزینه و بودجه دولت برای مردم است، اضافه کرد: دولت همواره در توسعه نقش پررنگی دارند و براساس نیاز‌های ملت به برنانه ریزی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار